[bcn-pm] Consulta sobre hacer una web

Miquel Ruiz self a miquelruiz.net
dll abr 2 14:17:49 PDT 2012

El 02/04/2012 23:10, Jordi "Txor" Casas Ríos escribió:
> Hola!
>
> Tengo una duda,
>
> que herramienta/módulo/framework me puede servir mas para hacer una
> pequeña interfície web que consta mas o menos de lo siguiente.
> Per exemple, catalyst seria massa? CGI simples seria massa cutre?
> Etc, etc...

Jo he estat jugant durant uns dies amb Mojolicious i la veritat és que
he quedat encantat. Per fer la interfície mínimament acceptable vaig
ajuntar-ho amb Bootstrap, i Backbone.js per la part d'interacció amb
l'usuari (ara li diuen UX...)

El meu PFC el vaig fer amb Catalyst i també encantat, però si no l'has
tocat mai potser és una mica hardcore...

Pel teu bé: no facis servir CGI's "a pelo". Si tires per aquí molt
probablement al final acabaras integrant-los en algun framework ;)

Salut!!

--
Miquel Ruiz