[bcn-pm] resum de la reunió d'ahir

Alex Muntada alexm a alexm.org
div set 30 07:44:19 PDT 2011

+ Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> alexm: preguntarà a la FIB què cal per crèdits ALE pel curs

El cap d'estudis m'ha dit aquest matí que hem de presentar un temari i
les hores de dedicació. A posteriori, si s'accepta el curs, hauríem
d'enviar la llista de gent que l'ha fet i que vol que se li reconeguin
els crèdits ALE. Però compte, perquè m'ha dit que el grau no té
assignatures ALE.

Per tant, el primer que hem de fer és concretar el temari (la
dedicació d'hores m'ha dit que no ho recordava de memòria però que per
1 crèdit probablement calgui fer 2 dies de curs, tal com havia
comentat en Jordi).

Ara li comentaré al chromatic que volem utilitzar el seu llibre per al
curs i espero que no hi tingui cap inconvenient. En qualsevol cas,
Jordi, ja pots començar a moure la coordinació del temari:

http://www.onyxneon.com/books/modern_perl/index.html

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>