[bcn-pm] Resum reunió Octubre

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll oct 31 02:54:54 PDT 2011

+ Francesc Guasch <frankie a telecos.upc.edu>:

> ens falta una cosa que vam parlar breument. Era el tema de l'enquesta.
> Estic pensant que si algú volgués animar-se a ajudar podria encarregar-se
> d'aquest tema. Pensavem fer l'enquesta enviant un mail als participants
> un cop acabat el curs.

Vaig donar-me d'alta a surveymonkey per veure si es pot enviar una
enquesta amb un URL personalitzat per a cada persona (avui miro de fer
una prova). Així, encara que sigui anònima sabem que són respostes
úniques. No sé si amb les enquestes del Google Docs es pot fer alguna
cosa similar (si algú ho vol mirar, seria fantàstic), en cas que sí ja
seria suficient.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>