[bcn-pm] Resum reunió Octubre

Francesc Guasch frankie a telecos.upc.edu
dll oct 31 01:49:43 PDT 2011

Al 31/10/11 09:36, En/na Alba Ferrer ha escrit:
> Bon dia Mongers,
>
> dijous passat vam estar acabant de planejar el curs que farem aquest dissabte.

 > L'Alex s'encarrega d'altre
> material (tasses, sucre,
> llet, aigua, coberts si calgués, etc...)

Els del càtering m'han dit que  no calen tots aquests coberts pel
dinar. Només les tasses, podriem mirar de buscar gots petits de
plàstic en algun super així l'Alex no cal que vagi al Macro.

http://www.sodexo.com

> - Temari: cada ponent hauria de fer un resum del temari que explicarà.
> Amb els punts bàsics

jo vaig ficar algo del meu temari

> Ja tenim més de 40 inscrits, 27 dels quals ja han fet el pagament. De
> moment, ja és tot un èxit :-)

ens falta una cosa que vam parlar breument. Era el tema de l'enquesta.
Estic pensant que si algú volgués animar-se a ajudar podria encarregar-se
d'aquest tema. Pensavem fer l'enquesta enviant un mail als participants
un cop acabat el curs.