[bcn-pm] coordinació de l'organització del curs

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij oct 20 01:26:55 PDT 2011

Hola mongers, agrairia que tothom que està participant en
l'organització del curs s'apuntés a trello.com per coordinar-nos.
Podeu crear un compte nou o utilitzar-ne un d'existent a google (o
google apps) per a fer login: https://trello.com/barcelonapm

Si em dieu la vostra adreça de correu o em doneu el vostre vist-i-plau
per utilitzar la que teniu a la llista, us aniré convidant.

Aquesta eina funciona és de l'estil dels kanban i permet coordinar-se
molt més àgilment que via llista, però això no vol dir que deixem
d'utilitzar la llista per discutir el que calgui. Per a més informació
del Trello, mireu la pàgina inicial o el vídeo de presentació següent:
http://techcrunch.com/disrupt/video/watch/tyb3RzMjqIZ_VkxtKV_jex5gKg9ZDSgi/

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>