[bcn-pm] Li donem una empenta al curs ?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 19 10:33:18 PDT 2011

+ Francesc Guasch <frankie a etsetb.upc.edu>:

> ja quasi bé el tinc enllestit. Fer-ho nosaltres seria una feinada.

Jo li he preguntat a una amiga si estaria disposada a fer-se'n
càrrec per 500€ com a molt (depèn de si omplim, és clar) per
si finalment no trobàvem res. Però si ja està enllestit, perfecte.

> Demà faig els cartells i en penjo pel campus.
> miraré de sobornar algú per què em porti el tema de
> les samarretes.

> Tenim també alguna de la darrera tongada ?

En queden unes quantes, unes quantes L i alguna M que
tenim reservades per a convidats, però no recordo el número
exacte ara mateix.

Però entenc que la gràcia de cobrar el curs és per tenir una
samarreta única d'aquella edició. Per això hem reservat els
10€ per samarreta/persona.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>