[bcn-pm] Li donem una empenta al curs ?

Francesc Guasch frankie a etsetb.upc.edu
dic oct 19 10:18:01 PDT 2011

On Wed, Oct 19, 2011 at 11:12:02AM +0200, Alex Muntada wrote:
> + Francesc Guasch <frankie a telecos.upc.edu>:
>
> Si no trobem res, sempre tenim el recurs d'anar nosaltres a comprar el

ja quasi bé el tinc enllestit. Fer-ho nosaltres seria
una feinada. Demà faig els cartells i en penjo pel campus.
miraré de sobornar algú per què em porti el tema de
les samarretes. Tenim també alguna de la darrera tongada ?

El temari està superbé.

> o que algun voluntari dugui una nespresso. Si hi ha algun cafeter
> interessat, que s'encarregui del tema.

jo puc portar una nespresso.