[bcn-pm] Curs Perl I

Francesc Guasch frankie a etsetb.upc.edu
dij oct 13 08:21:25 PDT 2011

On 13/10/11 07:58, Jordi Delgado wrote:

> Jo anava a respondre en el matexi sentit... Estic treballant
> sobre la base d'un curs de 8 hores i no havia sentit cap
> indicacio de canvi respecte d'aixo...

ok, en la meva opinió, 8 hores d'un dissabte poden sobrecarregar
la gent. Jo votaria per 4h + dinar + 2h. Però si soc l'unic ho
canvio a 8 hores i ja està.

> ok. 5 de novembre. Jo ja ho estic dient als meus estudiants...

Venga, intente-m'ho pel 5 de novembre. El JoseLuis avui li volia donar
una empenta al web. Bravo ! En quant el web estigui i hi hagi una
adreça de mail per apuntar-se vaig a imprimir cartells i penjar-los
pel campus.

Demà per la tarda vaig a parlar amb un càtering.

Les samarretes les podem deixar per la setmana del 17 d'octubre.