[bcn-pm] Curs Perl I

Jose Luis Martinez jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com
dij oct 13 05:27:50 PDT 2011

El 08/10/2011 13:58, Alba Ferrer escribió:

> - Difusió: estem mirant de fer una pàgina bàsica amb Wordpress o Posterous
> per poder anunciar el curs, tot i que la idea és anar-la modificant i
> ajustant al
> que més ens agradi. Ara corre una mica de pressa tenir algo funcional on la
> gent pugui anar a buscar la informació del curs. També hem creat comptes a
> identi.ca i twitter. Si algú vol encarregar-se una temporada d'anar
> fent piulades
> en nom dels mongers de Barcelona, que ho digui!

Aquesta tarda un crack de l'HTML i CSS i jo ens posem a adaptar un
Wordpress / Posterous amb un disseny per Barcelona.pm. L'objectiu bàsic
serà el de poder penjar informació sobre el curs a la web, deixant espai
per més coses.

Atentament,

Jose Luis Martinez
jlmartinez a capside.com