[bcn-pm] Curs Perl I

Francesc Guasch frankie a etsetb.upc.edu
dis oct 8 09:35:15 PDT 2011

On Sat, Oct 08, 2011 at 01:58:58PM +0200, Alba Ferrer wrote:
> Bon dia Mongers,
>
>  - Dinar: vam comentar d'oferir el dinar amb el curs. Algú va dir que miraria
> opcions de càtering. Tenim notícies? Algú sap on podríem mirar aquest tema?

si lo de Carlos Juan al final no surt, conec una empresa de
càtering que ens ho podria muntar. Obi ? Ho miro ?

> - Cartell: sembla que la proposta d'en Frankie va agradar bé. Has pogut
> aplicar els canvis que et van comentar? En qualsevol cas, s'hauria de mirar

l'estic retocant. Faré una versió també per la samarreta i tirant
milles.

> qui i on podria imprimir-ho. Si ningú pot fer-ho, haurem de preguntar preus a
> copisteries.

Preguntaré al CPET a veure si ens ho poden fer tot. Samarret + Cartell.
El dilluns me n'ocupo.