[bcn-pm] reunoion de noviembre

Alex Muntada alexm a alexm.org
div nov 18 00:50:07 PST 2011

+ Jose Luis Perez Diez <jluis a escomposlinux.org>:

> Quan anava a actualitzar les dades de la reunió de novembre
> a http:///barceloma.pm.org (i enllaçar-la a linkedin o eventbrite)
> i la he trobat actualitzada.

Sí, vaig actualitzar la pàgina principal quan vaig posar la informació
del curs pocs dies abans. Feia una mica de vergonya que no hi
hagués cap menció al curs que estàvem preparant a la web de
barcelona.pm.org.

> La meva pregunta es: quina opció agafo?
>   1 ) faig servir l'enllaç http://barcelonapm.eventbrite.com/
>   2 ) dono d'alta el esdeveniment a linkedin

El que t'agradi més o als dos. Segurament haurem d'acabar
usant alguna eina d'aquelles que publiquen esdeveniments a
42 llocs diferents.

>   3 ) cerca alternatives

Vaig descobrir grical.org quan en Francesc va penjar-hi el curs,
però crec que no permet fer RVSP.

Si us sembla bé podem parlar d'aquest tema a la propera
reunió dels mongers. He creat un nou tauler al trello amb
l'ordre del dia:

https://trello.com/board/temes-de-les-reunions-mensuals/4ec619c37f32b113ea28984d

El tauler és públic i qualsevol pot votar les propostes però
només els membres del tauler poden fer canvis. Si voleu
ser membre, demaneu una invitació.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>