[bcn-pm] Tancament curs d'introducció

Alex Muntada alexm a alexm.org
div nov 11 22:47:48 PST 2011

+ Sergio Arias <sergio a codigo.com>:

> Llavors es quan s'inclouria un enllaç per veure les estadístiques
> i comentaris de tots els resultats rebuts, inclosos els seus.

Això és precisament el que no volia que es publiqués. Anònim
vol dir que no ens guardem qui respon però no que es faran
públiques totes les respostes.

> Vull dir que si algú vol explicar quelcom molt personal pensant
> que ningú més tret dels organitzadors ho veurà... s'equivoca.

Segons el principi de la menor sorpresa possible, crec que és
preferible no arriscar-se a publicar res i que la gent respongui
de la manera més franca a l'empara de l'anonimat.

> L'avantatge que veig, a part de la transparència/immediatesa
> és que serveix com a "premi" un cop t'has pres la molèstia
> d'escriure.

El premi pot resultar negatiu si resulta que s'esbomba algun
comentari delicat obertament sense ser-ne conscient.

> Vaig entendre que l'Àlex era conscient d'aquest punt i per això
> va demanar que només l'enviessin un sol cop.

No és això. Si tens el link, pots fer l'enquesta tants cops com tu
vulguis i això no ens interessa. Senzillament demanava que
responguin 1 sol cop.

> Per cert Frankie, tu també pots canviar directament el formulari

No, no pot des d'ahir a la tarda perquè vaig treure permisos a
tothom abans d'anunciar l'enquesta als assistents.

> Torno a fer extensible la crida a fer proves o modificacions
> a la resta dels mongers.

Nois, tal com vaig avisar.... *ahir per la tarda* vaig enviar el
formulari als assistents. Ara resulta que s'ha modificat *després*
de fer-lo públic i ja tenim respostes que no surten a la nova
versió :(

Si us plau, aneu amb compte i no modifiqueu el formulari.

Volia enviar el formulari ja, abans que la gent s'oblidi del curs
i potser per manca de temps no us he pogut informar prou
clarament de les meves intencions.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>