[bcn-pm] Tancament curs d'introducció

Francesc Guasch frankie a telecos.upc.edu
div nov 11 01:26:58 PST 2011

Al 09/11/11 10:21, En/na Alba Ferrer ha escrit:
> Bon dia Mongers,
>
> encara ens queda una miqueta de feina per acabar de tancar el curs.
>
> - Presentacions: es va comentar de penjar les presentacions perquè els
> alumnes les puguin revisitar quan vulguin. Es poden posar al repo de github
> que té barcelonapm per tenir-les totes juntes, per exemple. Alguna
>  altra proposta?

Hola, jo he penjat la meva aquí:

http://www.slideshare.net/frankiejol/perl-fitxers-i-directoris

Gent he buscat la de l'Alex al github i encara que la he
trobat no la he sabut baixar. No m'hi he esforçat gaire.
Cal fer-ho tant complicat ? Lo del slideshare es molt més fàcil !