[bcn-pm] Tancament curs d'introducció

Alex Muntada alexm a alexm.org
div nov 11 00:56:53 PST 2011

+ Alba Ferrer <dawnmusik a gmail.com>:

> Presentacions: es va comentar de penjar les presentacions perquè els
> alumnes les puguin revisitar quan vulguin. Es poden posar al repo de
> github que té barcelonapm per tenir-les totes juntes, per exemple.

Vaig crear una organització a GitHub per a compartir les nostres coses:
https://github.com/barcelonapm/

Alguns ja hi teniu permisos d'owner i d'altres teniu permisos per editar
el web (he mirat de conservar l'statu quo actual). Tingueu en compte
que el repo del web ha canviat (el canvi m'ha permès eliminar el proxy
invers que tenia i ara github accepta barcelona.pm.org directament):

https://github.com/barcelonapm/barcelonapm.github.com

Així doncs, la manera més senzilla de publicar ara per ara el material
del curs és creant un directori curs2011 i posar allà les presentacions.
Si no ho voleu fer vosaltres envieu-me-les per correu i ja ho faré jo
aquesta tarda (vull enviar el link junt amb l'enquesta).

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>