[bcn-pm] Tancament curs d'introducció

Sergio Arias sergio a codigo.com
dic nov 9 16:41:03 PST 2011

Bona nit,

El 09/11/2011, a las 10:21, Alba Ferrer escribió:

> [...]
> un èxit de participació. Aqui teniu algunes proves per part dels assistents
> enviades a @barcelonapm:
>
> @as0ler: Reviewing Perl with Perl Mongers in Barcelona @barcelonapm:
> [Book]http://onyxneon.com/books/modern_perl/modern_perl_a4.pdf
> @RicardSisquella: @barcelonapm Genial la pensada de muntar una trobada
> com aquesta. Si torneu a repetir m'hi apunto de nou. Felicitats a tots
> !!!
> @hasangujar: @alexmuntada @barcelonapm moltes felicitats per la bona
> organitzacio i l'exit rotund de 1r curs de #perl i gracies

Gràcies Alba per la part que et pertoca i també per coordinar les piulades/tweets

> Per acabar, només ens queda fer un parell de cosetes:
> - Enquesta: estaria bé tenir-la en breu, així els participants encara ho tindràn
> fresc. Sergio, com ho veus?

Fantàstic! :)

Abans de començar el curs tenia mig preparat un formulari per si calia demanar als assistents que l'omplissin in situ.
Es va decidir deixar-ho per més endavant i sincerament fins avui no l'havia tornat a tocar.

En principi vaig descartar fer-ho al surveymonkey.com pel límit de 10 preguntes a la versió gratuïta.

Durant el discurs de cloenda, l'Àlex va anunciar que l'enquesta es faria amb el  gugueldocs i per aquest motiu demanava que ningú votés més d'un cop.
Per redactar les preguntes vaig inspirar-me (aka plagiar vilment) els qüestionaris que s'han fet a les YAPC i que podeu consultar a http://yapc-surveys.org.

Des de dissabte teniu disponible l'enllaç a l'enquesta dins de la fitxa de la tasca del trello (no publico aquí el link pq té permisos d'escriptura per a tothom). ¿Algú l'ha mirat?
Estic segur que trobareu errades u omissions. Podeu fer els canvis que vulgueu. No obstant si remeneu res important us agrairé que m'aviseu.

Avui l'he estat modificant força. He afinat algunes preguntes i n'he afegit altres de noves. A hores d'ara té 6 blocs amb un total +-25 preguntes. ¿Són massa?

Es podria fer adaptatiu, és a dir que determinades preguntes sortissin només quan fossin escaients però tot i que el sistema ho permet m'ha semblat massa complexe. S'hauria de seccionar en diferents pàgines i ni tan sols he provat de fer-ho. M'he centrat en el contingut de les preguntes i no pas en la interacció.

Hi ha alguns detalls que m'agradaria exposar per conèixer la vostra opinió:

* Donat que no hi haurà cap "dada sensible"  perquè serà anònim. ¿O no? Fem directament públics els resultats de l'enquesta conforme es vagi omplint? En aquest cas proposaria explicitar-ho d'entrada.
* Aprofitem per incloure més preguntes orientades a conèixer les preferències de què/qui/com/quan fer els propers cursos/workshops...?
* Anàlisi final; posem una data per tancar el procés de respondre? Podriem incloure els % de participació.
* Quines preguntes penseu que cal afegir/treure?

Salut!

sergi