[bcn-pm] Curs Introducció a Perl. Moltes gràcies!

Alex Muntada alexm a alexm.org
diu nov 6 14:17:29 PST 2011

+ Daniel López <dani a tydnet.org>:

> Agraïr-vos enormement la realització del curs que va ser tot un éxit tant
> d'assistència com en la seva preparació i consecució. Segur que ningú va
> quedar decebut.

Hola Dani, crec que nosaltres també estem d'acord en què va ser un èxit
(esperem que les enquestes ho confirmin) i una sorpresa veure el gran
interès i motivació que vàreu demostrar tots vosaltres.

Estic convençut que després de la jornada d'ahir estem més engrescats
que mai a organitzar d'altres esdeveniments.

Moltes gràcies pel feedback ;)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>