[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Sergio Arias sergio a codigo.com
div maig 13 03:10:20 PDT 2011

Bones,

Acabo d'afegir la meva comanda de 3 samarretes al full de guguel. Encara sóc a temps?

Moltes gràcies i disculpeu el retard en respondre.

sergi

El 04/05/2011, a les 22:49, Alba Ferrer <dawnmusik a gmail.com> va escriure: