[bcn-pm] nou local per a la propera reunió

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic maig 11 02:05:10 PDT 2011

A Divendres 29 Abril 2011 13:27:47, Alex Muntada va escriure:
> En Jose Luis tenia una proposta, si et plau, pots enviar
> alguns detalls sobre el nom, localització, condicions, fotos,
> preus, etc. Si algú altre té alguna idea, endavant. Per si
> de cas, us recordo per sobre les coses que volem per al
> locals de reunió en ordre de aproximat:
>
>  * obert els darrers dijous de mes al vespre
>  * tranquil
	Habitualment es tancat (jo vaig preguntar i em van dir que no hi hauria
      cap problema en obrir si avisem al menys dos dies abans)

>  * preferiblement cèntric
     es a Aragó cantonada Balmes
_/ \_
_   _
 \ /*

ascii art per veure si ara no em marca el missatge com spam

>  * beure i menjat variat (preferiblement econòmic)
>  * espai i endolls per als portàtils, joguines, etc.
Hauríem de portar un lladre ( nomes hi ha un endoll

>  * wifi gratuïta
>  * projector i/o paret on projectar
>  * sala privada
Ens cedeixen la wifi del local.
les fotos de la sala i de la part de la carta que podem demanar a flickr
/gp/jluis/30ikqm/