[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Josep Maria Roca quelcom a gmail.com
dim maig 10 10:30:36 PDT 2011

> Cap problema :-)
> Només recorda de posar el número de samarretes, la talla
> i preferències de color i  disseny (si el que està per defecte
> no et convenç) a l'excel i ja t'ho farem arribar.

Moltes gràcies! Ja he actualitzat el spreadsheet. T'envio la direcció
per e-mail.

> Si no tens pressa i vols estalviar-te les depeses d'enviament,
> de tant en tant coincideixo amb gent de Lleida. El que no et
> puc dir ara mateix seria quan hi tornaré a coincidir, només
> tingues-ho en compte.

La veritat es que no tinc pressa però vaja, tampoc crec que les
despeses d'enviament siguin massa cares i tampoc vull marejar massa a
la familia per a que em recullin la camiseta. Tanmateix moltes gràcies
per l'oferiment.

Josep Maria Roca