[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dim maig 10 00:26:50 PDT 2011

Hola Mongers,

com que l'objectiu inicial de la samarreta era tenir el codi al darrera i la
sortida del programa al davant, faríem el canvi que ha proposat l'Alex i
la cosa quedaria així (amb el mateix estil i la mateixa font):

Darrera:
use v6;
my @Barcelona = < Barcelona >;
my @PerlMongers = < Perl >;
sub infix:<❤>
say @Barcelona ❤ @PerlMongers

Davant:
Barcelona »ö« Perl

Si algú vol la versió anterior (que també compila) pot accedir a l'excel i
posar-ho a la part dels comentaris.

Salut!

alba

El 5 de maig de 2011 15:24, Xavier Noria <fxn a hashref.com> ha escrit: