[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Xavier Noria fxn a hashref.com
dij maig 5 06:24:36 PDT 2011

2011/5/5 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> Ja, però els arrays @Barcelona i @PerlMongers impliquen
> pluralitat, si posem $Barcelona i $PerlMongers, es perd aquest
> matís.

Si, si, les arrobes perfecte. Volia dir que vist el codi en una linia
i en varies em semblava que a la primera opcio hi ha menys possiblitat
de confusio en una ullada rapida a la samarreta. Pero en fi no es un
gran que, nomes un comentari de passada en veure la proposta.

Sona be :).