[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij maig 5 05:09:09 PDT 2011

+ Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> a simple vista en la proposta original destaquen el que poden
> semblar usuaris Twitter

Ja, però els arrays @Barcelona i @PerlMongers impliquen
pluralitat, si posem $Barcelona i $PerlMongers, es perd aquest
matís.

> Jo seria partidari de posar-ho en una sola linia. El codi crec que ha
> d'estar ben format i m'estimo mes una linia de codi normal que els
> backslashes.

Acabo de compilar el rakudo d'abril per provar-ho i no calen els \
perquè funcioni.

D'altra banda, mentre comprovava si funciona bé sense \, he pensat
en un altre disseny: al darrera tot el codi amb el say en 1 línia i al
davant la sortida del programa.

Com que molava tenir la camèlia al davant, podem intercanviar el
cor i la camèlia al codi i ja ho tenim.

Va, una darrera ronda i ho matem?

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>