[bcn-pm] Samarreta Barcelona Perl Mongers

Xavier Noria fxn a hashref.com
dij maig 5 03:22:43 PDT 2011

2011/5/5 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> He documentat una mica millor el codi:
> https://gist.github.com/956821
>
> L'únic defecte que té la samarreta és que no compila
> si trenquem les línies d'una sentència. Hauria de ser:
>
>    say @Barcelona »ö« @PerlMongers
>
> O bé (trencant les línies però posant \ al final de les que continuen):
>
>    say \
>    @Barcelona \
>    »ö« \
>    @PerlMongers
>
> Però suposo que no vindrà d'aquí, oi?

Ah, aixo crec que es important (de fet em voltava pel cap que a simple
vista en la proposta original destaquen el que poden semblar usuaris
Twitter).

Jo seria partidari de posar-ho en una sola linia. El codi crec que ha
d'estar ben format i m'estimo mes una linia de codi normal que els
backslashes.

Es una mena de diseny que tinc en alguna samarreta, per davant una
linia a l'alc,ada del pit (eg, una shebang), i al darrere mes tela.