[bcn-pm] Samarretes

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dic jun 29 08:35:13 PDT 2011

> Hola Alba, dema estic fora i en tinc dues d'encarregades (una pel fons
> del grup), podria fer una transferencia potser?

Hola Xavi i tothom,

no hi ha problema, si no és aquesta és la següent, i ja compto que durant
l'estiu serà complicat que vingui tothom que ha encarregat alguna samarreta.
Si veiem que no es pot fer en persona perquè no coincidim, ja tirarem de
transferències.

Salut,

alba

--
Ø If I get old, I will not give in, but if I do, remind me of this.
Remind me that once I was free, once I was cool, once I was me.