[bcn-pm] samarretes per la subhasta de la ye2011

Javier Arturo Rodriguez codehead a gmail.com
dic jul 20 02:37:41 PDT 2011

Aquest ès el problema amb Google Plus. Ès per això que jo vaig avotar [I
Like it] ;-)
Ya en serio, tambè podeu comptar amb la meva samarreta per a convidats,
per aquesta ocasiò o qualsevol altra. Aquesta era la idea, no?
Salut!
-Javier