[bcn-pm] portatil ubuntu

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll feb 28 00:52:58 PST 2011

+ Francesc Guasch <frankie a etsetb.upc.edu>:

> Hola, a la darrera reunió es va comentar algo d'un portatil
> de Dell que no ve amb Windows 7. M'interesa el tema. Busco
> al web i veig un de 399 € però porta el windows.

Al web de Dell (si més no, al .es) crec que ja no es pot comprar
cap producte amb Ubuntu. Hi ha models d'equips que poden
vendre amb Ubuntu (el que ells anomenen N-series) però només
si truques directament a un comercial.

Però compte perquè hi ha comercials que van una mica perduts
i conec gent als que els han dit que no podia dur ubuntu quan
després un altre comercial em va dir a mi que sí.

> Crec que vau dir que trucant a Dell t'el fan sense sistema operatiu.

La cosa per veure si pot dur o no Ubuntu (per Dell sense sistema
operatiu vol dir que vindrà amb Ubuntu) és mirar si Ubuntu Linux
surt a les especificacions detallades de l'equip.

El que m'he demanat jo és aquest, per exemple:
http://www1.euro.dell.com/es/es/empresas/Port%C3%A1tiles/vostro-v130/pd.aspx?refid=vostro-v130&s=bsd&cs=esbsdt1

Fixa't que a la pestanya d'especificacions, surt Ubuntu® Linux®
a l'apartat dels sistemes operatius.

Si vols que et passi el contacte de la comercial que porta les
compres a la UPC que ha gestionat la meva, digues-m'ho.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>