[bcn-pm] presentació d'ahir

Alex Muntada alexm a alexm.org
div abr 1 01:54:20 PDT 2011

Hola mongers,
he penjat la presentació d'ahir al grup que vaig crear
per Barcelona.pm a SlideShare (podeu penjar-hi les
vostres també):

http://www.slideshare.net/group/barcelonapm

El projecte en el que estic utilitzant aquestes eines
no té massa documentació encara, però alguna cosa
hi ha. Ja està disponible el release que vaig publicar
ahir com a part de la demo:

http://search.cpan.org/~alexm/App-backimap-0.00_08/

Us volia agrair tots els comentaris que vau fer perquè
m'estan donant noves idees molt interessants per a
poder incloure al projecte.

Per acabar, us passo la referència al mòdul que en Diego
va esmentar que fa autoinstal·lació de les dependències:

http://search.cpan.org/perldoc?lib::xi

Salut && Perl;

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>