[bcn-pm] Comanda de Kindle's

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim nov 23 13:08:52 PST 2010

+ Miguel Ruiz <miguel a miguel-ruiz.com>:

> Només es poden demanar tres per comanda, o sigui que apart del meu
> en puc encarregar dos més, que era el número de persones que el volien
> (l'Alex i l'Esteve, oi?).

En un rampell de compra compulsiva, fa un parell de setmanes me'n vaig
comprar un. Tot plegat, el kindle wifi, l'enviament i la duana, per menys
de 150€.

Quan el vaig comprar se'n podia demanar fins a 5, si no em falla la memòria.
Avui mateix m'han dit uns companys que les comandes de Nadal ja han
provocat que la previsió de lliurament sigui per l'any vinent (febrer crec).
Tingueu-ho present abans d'engrescar-vos.

Si voleu fer-li un cop d'ull, puc mirar de dur-lo a la reunió de dijous i, si jo
no pogués venir finalment, us el faré arribar a través d'algú altre.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>