[bcn-pm] herramienta multilenguage para testeo.

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic mar 24 06:22:33 PDT 2010

+ Jose Luis Perez Diez <jluis a escomposlinux.org>:

> El producto es selenium esta escrito en Java pero los test se
> pueden escribir en Perl, Python, PHP, Rubi, Java, C# y Erlang.

El conec i en tinc bones referències però mai he trobat temps per
dedicar-hi. Estaria bé que algú s'animés a fer una presentació un
dia d'aquests. Algun voluntari?

> Llevare el articulo a la reunion de este Jueves.

Malauradament jo demà no podré venir, tinc una tarda una mica
complicada i a la nit tinc entrades pel cinema.

El que estaria bé és que comenteu i decidiu una mica què voleu
fer amb la web de barcelona.pm.org i el blog perl.cat. Fa molt
de temps que ho tenim pendent i mai acabem de concretar res.

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>