[bcn-pm] alias de branca a git

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij jun 10 02:31:45 PDT 2010

+ Jose Luis Perez Diez <jluis a escomposlinux.org>:

> no se si es podra fer a git-hub pero es interesant

Hola Git Mongers :)

La proposta de canviar master per trunk es pot fer, de fet
és el que jo vaig fer al final per les gh-pages de la web
dels mongers.

Lo del symbolic-ref també es pot fer però no crec
que realment resolgui el problema de fons. Com a
solució robusta preferiria canviar master per trunk.

D'altra banda, utilitzar trunk enlloc de master és voler
camuflar una mica la realitat. No crec que costi tant
d'entendre.

Per cert, m'estic llegint el llibre progit.org i realment
és mooolt recomanable. Per fi començo a entendre
bé com funcionen les coses en Git.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>