[bcn-pm] necessito ajuda amb el merging de branques de git

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll jun 7 08:00:57 PDT 2010

+ Jose Luis Perez Diez <jluis a escomposlinux.org>:

> El problema es que has fet servir les instruccions i
> has suprimit fitxers.

Sí, d'això ja en sóc prou conscient però és que sinó no
s'activen les GH Pages. Cal que la branca sigui root i
per això, si no vaig errat, s'han d'esborrar tots els fitxers.

> 1 estant a la gh-pages copiar els continguts i fer commit
> (no reflecteix l'historia)

Massa fàcil i no m'agradaria perdre la història de l'antic repo
(em vaig currar tota la reconstrucció de l'antic site a partir de
les pàgines d'archive.org a mà i pot ser que encara hi hagi
detalls per resoldre o fitxers que no hi són).

> 2 fer un touch als continguts de l'arbre a origing/master,
>commit, checkout gh-pagesm, merge amb master (donara
> conflictes a resoldre amb git add per tots els fitxers)

No és maco però seria acceptable com a últim recurs.

> 3 borrar la branca gh-pages i al refer-la ometre el
> rm .git/index (no reflecteix  l'historia)

No tinc clar si puc esborrar la branca remota via git, a la web
no he trobat com fer-ho.

> 4 fer el diff de gh-pages a master i aplicar-ho a gh-pages.

Buff, lleig. Tornaria a perdre l'històric de canvis. De fet,
aquesta i la 1a són pràcticament iguals.

> 5 borrar la branca gh-pages i fer un git branch directe de
> master a gh-pages.

Això és el que suggeria en Víctor però no funciona si la
branca gh-pages no és de tipus root. Per tant, primer he
de crear la branca i després importar l'antic repo de bzr.

Crec que la solució més fàcil seria esborrar el repo sencer
a github i tornar a crear-lo de 0 però m'agradaria saber si
hi ha alguna forma millor.

Salut i moltes gràcies :)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>