[bcn-pm] necessito ajuda amb el merging de branques de git

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll jun 7 07:53:31 PDT 2010

+ victor jalencas <victor.jalencas a gmail.com>:

> Lo millor que pots fer és crear la branca gh-pages però no com diuen ells,
> sinó fent un branch normal i corrent des de master. D'aquesta manera, tot
> lo que ara és a master anirà a parar a gh-pages. Llavors pots afegir el
> index.html i el que falti

És el primer que vaig provar i no va funcionar perquè cal que gh-pages
sigui una root branch, per això les instruccions de les GH Pages són
tan peculiars.

El que estic pensant és si començar de 0 i importar l'antic repo de bzr
sobre la branca gh-pages un cop creada seguint les seves instruccions.

> En el github, esborraria gh-pages i la crearia de nou, abans de fer el push,
> per si de cas.

Això no veig com fer-ho des de la interfície web. Em sona haver vist com
fer-ho des del shell amb el git però ara no ho tinc a mà, miraré si està
documentat al llibre progit.org (molt recomanable, per cert).

Moltes gràcies per l'ajuda :)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>