[bcn-pm] necessito ajuda amb el merging de branques de git

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dll jun 7 04:32:44 PDT 2010

A Dilluns 07 Juny 2010 10:15:34, Alex Muntada va escriure:
> Vaig importar l'antic repo de bzr i el vaig publicar com
> a master a github. Després vaig seguir les instruccions
> de http://pages.github.com/ per crear una pàgina per
> al projecte que no calgui actualitzar via cron.
>
> El que passa és que les instruccions creen una nova
> root branch gh-pages totalment buida. Hi he creat un
> nou index.html de prova però m'agradaria poder-hi
> tenir també tots els arxius de la branca master.

El problema es que has fet servir les instruccions i has suprimit fitxers.

Jo veig les següents solucions jo prefereixo la ultima:

1 estant a la gh-pages copiar els continguts i fer commit (no reflecteix
l'historia)

2 fer un touch als continguts de l'arbre a origing/master,commit, checkout gh-
pagesm, merge amb master (donara conflictes a resoldre amb git add per tots
els fitxers)

3 borrar la branca gh-pages i al refer-la ometre el rm .git/index (no
reflecteix  l'historia)

4 fer el diff de gh-pages a master i aplicar-ho a gh-pages.

5 borrar la branca gh-pages i fer un git branch directe de master a gh-pages.

> Quan provo de fer un merge (de totes les maneres
> possibles que he vist) o no fa res o em diu que està
> «Already up-to-date».

El problema es que el git ja sap que per passar de master a gh-pages nomes te
que suprimir els fitxers que tu vols que tingui.