[bcn-pm] Demà hi ha la reunió de maig dels mongers

Quim Rovira quim a rovira.cat
dll jun 7 01:50:26 PDT 2010

A mi la ideia del calçot em va semblar genial... sóc força maldestre amb el
gimp, però miraré a veure si puc fer algun plagi de la ceba de perl
calçotitzada... crec que aniria bé també fer un recull de possibles eslògans
o algun quote que ens sembli xulo per a la camiseta..

Salult!