[bcn-pm] Demà hi ha la reunió de maig dels mongers

Alex Muntada alexm a alexm.org
diu jun 6 04:24:27 PDT 2010

Aquest seria el resum de la reunió passada:

* samarreta dels mongers:

Vam parlar de fer una pluja d'idees sobre el que
podria dur la samarreta i a partir d'aquí veure quin
disseny en fem. Per exemple, podríem posar un
tros de codi (com el yaph o la sagrada família d'en
Xavier), podríem utilitzar una ceba o un calçot per
a fer un logo determinat, etc.

* la pàgina dels mongers:

Després de valorar si utilitzar el mateix blog de
perl.cat com a pàgina principal dels mongers de
Barcelona, vam decidir que era millor tenir una
pàgina amb una descripció, una agenda de les
properes reunions (per exemple amb un google
calendar), amb un enllaç a la llista i a les xarxes
socials que tinguem (identi.ca, etc.) i finalment
un enllaç a la pàgina antiga.

Recordeu que vaig importar el repositori que
tenia de la web a github i que podem començar
a treballar en aquest tema quan vulgueu:

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org

Ara mateix només caldria eliminar el symlink
index.html i posar-hi la nova pàgina. La resta
no cal tocar-ho.

* planeta.perl.cat

Vam comentar si seria interessant fer un recull
de fils RSS dels blogs i xarxes socials dels
mongers i publicar-los en un agregador per tal
de donar-nos a conèixer i que sigui més fàcil
fer un seguiment de la nostra activitat sense
que calgui estar subscrits de forma individual.

* directori d'empreses i entitats

Vaig preguntar als assistents si s'havia entès
el motiu del meu correu i per què ningú havia
contestat ni preguntat res. Sembla que hi havia
dubtes al respecte de l'anunci i en d'altres casos
no està clar que les empreses vulguin aparèixer
en aquest directori.

Miraré de donar un altre enfoc a aquest tema
per veure si s'entén millor i tant la gent com les
empreses s'animen una mica.

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>