[bcn-pm] proposta de samarreta v6

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij jul 29 16:37:53 PDT 2010

La samarreta que he pintat avui com a sorpresa de la presentació
(vegeu la foto adjunta) ha despertat força interès i hem pensat que
en podríem fer una de similar. La que he pintat jo té només això:

Rakudo *
¬¬¬¬¬¬¬
   »ö«

Però hem pensat que potser podríem posar-hi una mica de codi
i he estat jugant una mica fins que he trobat alguna cosa que
m'agrada prou (a partir d'aquí podem acabar-ho d'elaborar).
El que no tinc clar què posar al davant i què al darrera, i els
comentaris els trauria també, és clar... :P

#---------- davant ----------

            use v6;

my  @Barcelona   = < Barcelona >;
my  @PerlMongers = <   Perl    >;

        sub infix:<»ö«>
   { $^me ~ ' ❤ ' ~ $^you }

#---------- darrera ----------

             say

          @Barcelona

             »ö«

         @PerlMongers

La sortida del programa, que funciona perfectament bé
amb Rakudo *, és la següent:

Barcelona ❤ Perl

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>