[bcn-pm] Acme::PM::Barcelona::2010

Diego Kuperman diego a kuperman.com.ar
dll gen 25 14:02:22 PST 2010

Hola mongers!,

On 1/4/10 10:26 AM, Alex Muntada wrote:
> Hola mongers,
> en teoria dijous passat tocava reunió, no sé si algú va
> decidir acostar-se al Viena del carrer Pelai...
>
> En qualsevol cas, per començar bé l'any he pensat que
> podríem refer la pàgina principal del grup i he vist dues
> possibilitats:
>
>  1. Fer com els companys de http://madrid.pm.org i
>     apostar per un wiki (en aquest cas, MojoMojo).

Si os decantais por esta opcion no tendria problemas en hecharos una mano.

Nosotros lo estamos usando hace cosa de dos meses y yo estoy bastante
contento con el resultdo. No es que lo editemos todo el tiempo, pero
permite que cada uno pueda hacerlo facilmente cuando siente la necesidad
al mismo tiempo que la estructura de url's queda bastante bien.

Ej:

http://madrid.pm.org/reuniones
http://madrid.pm.org/reuniones/12_de_marzo_de_2010

El diseño ya es cuestion de quien se lo curre ;)

> [...]
>     barcelona.pm.org sigui una redirecció a la llista
>     d'apunts del blog amb el tag barcelona, per exemple
>     (o qualsevol altra idea similar).
>
> Ja sabeu que el tema del wiki m'atreu força però el fet
> que el MojoMojo no estigui empaquetat per Debian i
> que no estigui traduït al català em fa mandra. D'altra
> banda, trobo que l'estètica de London.pm és molt més
> interessant, sobretot si volem incloure a la web enllaços
> a les empreses locals que utilitzen Perl. Però si hem de
> ser pràctics, és més fàcil usar el que ja tenim disponible
> i si veiem que cal alguna cosa més ja en tornarem a

El tema de empaquetarlo para debian se viene hablando hace tiempo y si
aun no esta hecho, es cosa de poco tiempo:

http://mojomojo.org/development/bounty/debian

La traducción al catalan ya esta empezada, no creo que cueste mucho
completarla (yo tuve que hacerlo tambien con la en castellano).

http://github.com/marcusramberg/mojomojo/blob/master/lib/MojoMojo/I18N/ca.po
http://github.com/marcusramberg/mojomojo/blob/master/lib/MojoMojo/I18N/ca.js.po

Saludos!,

Diego