[bcn-pm] FOSDEM 2010

Alex Muntada alexm a alexm.org
diu gen 10 03:43:36 PST 2010

+ Esteve Fernandez <esteve a sindominio.net>:

> El proper mes té lloc el FOSDEM a Brusseles (el cap de
> setmana 6-7 de febrer), algú pensa anar-hi? Mai hi he anat,
> però aquest any és molt probable que hi vagi.

Jo fa dies que també havia pensat d'anar-hi, des què en
Gabor va treure el tema a la llista de debian-perl (volia
muntar un stand de Perl si hi ha prou voluntaris per cobrir
tot l'horari, no sé com ha quedat la cosa):

http://lists.debian.org/debian-perl/2009/10/msg00052.html

Finalment m'he acabat de decidir i també hi aniré, a veure
si els musclos i les patates fregides belgues mereixen la
fama que tenen; la xocolata i la cervesa ja sabem que sí ;)

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>