[bcn-pm] Reunió de febrer dels Perl mongers de Barcelona

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic feb 24 12:10:57 PST 2010

http://perl.cat/blog/2010/02/reunio-de-febrer-dels-perl-mongers-de-barcelona.html

Demà dijous 24 farem la reunió de febrer dels Perl Mongers de
Barcelona al pis de dalt del Viena del carrer Pelai de Barcelona, a
partir de les 20:00, com de costum.

L'Esteve i en Xavier ens explicaran una mica què és això del FluidDB,
en el que portem treballant un temps. L'Esteve ens farà una
introducció a FluidDB i després en Xavier ens explicarà algunes
particularitats de la implementació del client de Perl, Net::FluidDB.

A més a més, us duré uns regalets que em vaig endur de l'stand de Perl
a la FOSDEM d'aquest any.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>