[bcn-pm] lider del grup

Sergio Arias sergio a codigo.com
dij abr 15 11:17:12 PDT 2010

++$_

Alex; pots comptar amb el meu vot i com diu el Jose Luis, si cal també
em presentaré ;)

Xavier; moltes gràcies.
Tant de bo fossin com tu els polítics.

La proposta del CIVS sembla interessant, si voleu fem l'experiment.
Aprofitem que ara estan de moda les consultes populars.

Salut!

El dl 12 de 04 de 2010 a les 15:47 +0200, en/na Alex Muntada va
escriure: