[bcn-pm] lider del grup

Xavier Noria fxn a hashref.com
dis abr 10 03:00:17 PDT 2010

M'han demanat si jo mateix em presento. A veure si ho se explicar!

Mireu, per a mi es un orgull esser el president del grup i Perl
m'agrada com sempre. En aquest sentit no es que jo ho vulgui deixar
com ha passat amb anteriors presidents que clarament volien/havien de
deixar el carrec per un motiu o altre. En aquest sentit, jo no tindria
problema en continuar.

El que passa es que tinc mixed-feelings interns. Llegeixo
user.perl.org? No. Passo per Perl Monks? No. Segueixo el
desenvolupament de Perl 5/6? No. Estic al canal de liders de mongers a
irc.perl.org? Si, perque es la meva responsabilitat, pero no compta
perque no costa res fer un join, i de totes maneres no hi ha
activitat. Vaig darrerament a conferencies de Perl? No.

Es que he perdut interes? No, el que passa es que la vida m'ha girat
cap a Ruby, faig consultoria en Rails, i de fet soc des de fa uns dies
committer. Llavors el percentatge de temps que li queda a Perl d'un
temps enc,a es residual perque les coses han anat aixi.

I jo penso que en aquest sentit ja no es apropiat que sigui el
president, es el que m'ha portat a plantejar-vos aixo.