[bcn-pm] Reunió dels mongers tot i la Mercè

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij set 24 04:02:55 PDT 2009

http://perl.cat/blog/2009/09/reunio-dels-mongers-tot-i-la-merce.html

Avui dijous 24 és el darrer dijous del mes de setembre i per tant toca
fer reunió dels Perl Mongers de Barcelona. Ens trobarem a les 20h a la
segona planta del Viena del carrer Pelai, com de costum. Però també
passa que avui és la Mercè i hi ha activitats i festa per tot
Barcelona, així que potser serà una reunió poc concorreguda.

En qualsevol cas, si veniu podreu veure la presentació de les 12x5
xerrades que vaig fer al DLP2009 dissabte passat, us presentaré el nou
goril·la que tenim al canals d'IRC i el seu company negao, podrem
parlar sobre la meva idea de preparar un directori d'empreses que
ofereixen serveis en Perl i ofertes de treball relacionades, etc.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>