[bcn-pm] pregunta: unio de dues cadenes de caracters

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dll set 21 12:02:36 PDT 2009

Hola,

> Pot passar que en alguna posicio ambdues cadenes tinguin una lletra?
> Quina s'hauria de quedar si es el cas?

No esta especificat a l'enunciat, ergo t'has de mullar... ;-)))
A la meva proposta es quedava la lletra corresponent de $seq1. De totes
maneres, si considerem que estem comparant cadenes de DNA incompletes,
el mes probable es que la resposta correcta fos "no match" (si les lletres
son diferents) o quelcom d'equivalent.

Salut!

Jordi