[bcn-pm] que tal la xerrada?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll set 21 00:21:58 PDT 2009

+ Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> Que tal va anar Alex?

Vull agrair que vinguessin alguns mongers a donar-me suport,
però també vull fer notar que hi havia gent que no sabia Perl
i sembla que no els vaig espantar gaire.

Estic content perquè crec que va anar força bé i la xerrada
toca un munt de temes interessants. Aquesta tarda penjaré
la presentació en HTML a la web perquè els que no domineu
el POD pugueu veure'n el resultat final.

Tot i que aquest dijous és la Mercè, ens toca reunió i jo hi
aniré. Si voleu que us mostri la presentació, cap problema.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>