[bcn-pm] el repo de la xerrada del 19

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic set 9 14:21:06 PDT 2009

+ Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> Per anar fent boca he pujat les (o unes) slides sobre WWW::Mechanize.

El codi de la transparència de la caixa crec que és massa llarg per a
usa sola pàgina. O bé el partim en 2 o simplifiquem la cosa una mica.
Què et sembla?

> Alex el text i els comentaris estan en catala, pero els he escrit en
> ASCII de moment perque no se si al teu tool chain li molara UTF8.

Jo tampoc ho sé encara. De fet, fixa't que l'esquema de la presentació
està en anglès però la xerrada serà en català. No tinc clar com podem
organitzar-ho, algun suggeriment? Se m'acut canviar el nom de la
presentació a 12x5_ca.pod i així podem traduir-la, què us sembla?

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>