[bcn-pm] el repo de la xerrada del 19

Quim Rovira quim a rovira.cat
dic set 9 02:10:11 PDT 2009

Alguna cosa com Perl aplicat?

Em refereixo als scripts guarros i senzills que es poden arribar a fer com
ara per baixar en bateria un grapat de links de RapidShare que són en una
web. Aquest script el tinc fet, un xic brutament, i és una bona demostració
de com es pot anar al CPAN, trobar un mòdul que fa pràcticament el 90% de la
feina, i que et quedi només l'haver de parsejar un html d'entrada amb
expressions regulars (el punt fort de perl) i acabar fent una tira de crides
al mòdul del cpan.

Potser em desvio molt de l'objectiu de la xerrada... si serveix de res, us
passo el script.

Salut!