[bcn-pm] el repo de la xerrada del 19

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic set 9 01:38:32 PDT 2009

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Er... visto lo visto jo no se massa be com contribuir-hi. No domino cap paquet
> en especial, l'unica cosa que se una mica be es Perl, el llenguatge. Pensava que
> tambe s'inclourien algunes xerrades introductories (no massa introductories, de
> l'estil de posar les piles a gent amb experiencia programant que no coneixen
> Perl), i en aquest cas si que podria posar-hi alguna cosa.

De fet, penseu que l'esdeveniment del dia 19 està pensat per a gent que
desconeix el programari lliure en general. Hem de fer una presentació per
a tots els públics, fins i tot per als que no saben programar.

Així doncs, Jordi, la teva expertesa com a professor de programació ens
serà molt útil per a la presentació, sobretot per evitar que ens desviem
massa de l'enfoc per al públic que tindrem.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>