[bcn-pm] dia 19 de setembre...

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dll set 7 06:20:06 PDT 2009

Hola,

> Si et ve de gust fer alguna xerrada, perfecte. En principi les faré
> totes jo a menys que hi hagi més gent que vulgui participar. Ja em
> sembla bé que hi hagi més ponents que audiència ;)

Jo crec que aixo que proposes es molt mes assenyat. El canvi de xerraire,
si es fa cada cinc minuts, pot provocar un delay important.
Aixi doncs, per mi, cap problema.

> Aquesta tarda faré un esquema de la presentació en format POD i
> la podreu anar farcint.

ok.

> No, res d'això. De moment només volia que m'ajudéssiu a recollir
> idees interessants per a la presentació. Després, si algú té ganes
> d'ajudar a fer-la, encara millor però no és imprescindible.
>
> El nivell de col·laboració el determina cadascú. Això és un petit
> experiment per veure si activem la nostra comunitat i així poder
> plantejar-nos reptes més importants com ara els workshops o
> les YAPC.

Si voleu, podem esperar a fer la YAPC a que jo hagi fet l'ESUG, i
aixi podre explicar-vos on cal vigilar no estavellar-se (ja m'haure
estavellat jo :-)). Mantinc l'idea de fer el Perl Workshop a la
primavera al CItilab (ells no ho saben encara :-)).

Per cert, el dia 19 podrem venir a fer de claca? Quants mes siguem
mes riurem, que diuen...

Salut!

Jordi