[bcn-pm] hackaton

Sergio Arias sergio a codigo.com
dij oct 15 08:15:48 PDT 2009

Quina llàstima!

A mi també m'hagués agradat anar-hi però malauradament vaig
assabentar-me ahir mateix i massa tard... just abans de veure-us per la
tele;

http://www.btvnoticies.cat/2009/10/14/un-dia-per-treballar-fora-de-loficina/

Vaig tenir la sort de conèixer en Terry quan va muntar Teclata (1997) i
he al·l·l·lucinat molt quan he vist el seu nom. Estic segur q va ser
interessant perquè el considero un CRACK.
Em sap greu haver estat tan desconnectat de les llistes de correu, faré
el possible per posar-me al dia.

Salut!

El dj 15 de 10 de 2009 a les 13:09 +0200, en/na Jordi Delgado va
escriure: