[bcn-pm] Citilab breakout i... hackaton perl??

Eva Perales eva.perales a gmail.com
div oct 9 01:15:47 PDT 2009

On Thu, Oct 08, 2009 at 01:38:46PM +0200, Jordi Delgado wrote:
> Hola a tots,
>
> Dimecres que ve, 14 d'octubre, el Citilab fa la seva
> segona sessio de Breakout, que parlant clar i catala
> vol dir sortir a treballar al carrer. Aixo es una moguda
> que es fa conjuntament amb una gent de Nova York... i
> podeu trobar mes informacio a: http://boc.citilabblog.com/

Com a molt aviat podria arribar a les 18:00, però pel que veig al web
això s'acaba precissament a aquesta hora, o sigui que no podré venir.

> Una altra cosa completament diferent es que, com ja us he dit
> altres vegades, poguem fer servir el Citilab per fer hackatons
> Perl, sense necessitat que coincideixin amb res mes. L'Alex,
> el Sergi, el Raimon i el Xavier, com a minim, coneixen el
> Citilab i saben que es un lloc perfecte per fer aquest tipus
> de trobades.

El cap de setmana passat hi vam anar a fer l'Ubuntu Global Jam[1]. No
coneixia el lloc i em va agradar moltíssim. Estic d'acord en que és un
lloc perfecte per a fer hackatons o el que sigui.

[1] http://citilab.eu/actualitat/noticies/ubuntu-jam

Eva